ilkannelik1 Ön kemik basık dedi öyle bi kanala girmeli ki arkadan genişleyebilirmiş dedi doktor kararı bana bıraktı birazda omzu geniş bebiş 3600 böyle olup normal doğuran var mı ? Riske mi atarım
Noyimommy ilkannelik1 benim bebeğim 38+5 te 3600 gram doğdu başı bi kemiğimi atlayamadı doktorum da yorulduysan biraz destek atalım dedi ebe hanım karnımdan biraz destekledi ama canım yanmadı sonra bir kaç ıkınmada doğdu ama omuz genişliği yoktu 🌸
ilkannelik1 cheerfulmomy korkuttu doktor kanalda kalıp morarırsa bide hala yukarda bebek kemik basık dedi 🥹
Noyimommy ilkannelik1 amin ama dikişlerim güzel iyileşti ağrım sızım olmadı sonraki günler sadece oturup kalkarken bazen desteğe ihtiyacım oldu
Noyimommy ilkannelik1 sizin ve bebeğiniz için en sağlıklısı olur umarım ne şekilde olursa olsun sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🌸
ilkannelik1 Noyimommy amin inşallah hepimiz sağolun 🙏🏻bu kemik basık olayı can sıkıcı zor olur sancı çekip sezeryana dönmeside var doktor istemem dedi bakalım