7 gün olmuş belirti yoksa da kan ver en azından gebelik yok mu var mı öğrenmiş olursun bak ben mart boyu adet görmedim 5 gündür adet söktürücü kullanıyorum hala adet görmedim kan tahlilinde alttan muayenede de bişey çıkmadı ama neyim var bilmiyorum mesela belirsizlik daha zor