prinkle benimki de öyle kilo almayı durdurmuştu o haftalar yoksa 4 kiloya doğru gidiyodu gayet de yemiştim. ama anlamadığım neden kilo aldırmak istiyosunuz ki normal doğumu çok zorlaştıran bir şey kilo. sezaryen de olsa ekstra kilonun bir faydası yok önemli olan organlarının gelişmiş olması doğunca kilo alır zaten