Gull9186 sıcak degıl ama ılık koy.. gebelıgı etkıleyebılmesı ıcın butun vucut ısını arttırması gerekıyor.Sıcak subtorbası bellı bolgenın sıcaklogını degıstırıyor.Ben ılık koyuyorum cok ıyı oluyor cok sukur sıkıntı olmadı🙏 Agrıyan yere Agrı kesıcı krem sür üzerine havlu koy sonra subtorbasını koy.Etkisini gorursun.. gecmıs olsun😘