ilknurclsk Bu yollardan geçmiş birisi olarak yazıyorum size 12 hafta ya da 13 haftaydı sanırım bu haftalara kadar hep kanamam oldu kanama dediysem leke gibi düşünün hep kahverengi arada pembe oluyordu, Duphaston kullandım her gün 2 adet progestan iğne vuruluyordum. Yaşadığım psikolojiyi siz düşünün ama hepsi geçiyor sadece lekeler bitene kadar hayatınızı duraklatın lavabo dışında kalkmamaya çalışın ben o şekilde yaptım ve hepsi bitti hatta ben de kanama alanı vardı doktorum sürekli bunu dinlenerek atlatırsın demişti gerçekten öyle oldu ama hiç sıkıntı yapmayın dinlenin hepsi bitecek, Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🙏🏻