Minnos_23 Merhaba Op. Dr. Ayşe Yıldırım kadın doğum doktoru. Bu hastanede akşamları var sanırım giden memnun olan olmayan var mıdır ?
sarilale123 Minnos_23 ben o hastaneyi sevemedim , ilk gebeliğimde kontrole gitmiştim bir kez Dr adını da hatırlamıyorum ama gidenler vardır inşallah yardımcı olacak
Minnos_23 durduhatice ilk muayeneye gidecektim telefonda ücretini sordum veznede başka fiyat söylediler insanı enayi yerine mi koyuyorsunuz dedim aradaki farkı ödeyemeyeceğimden değil muameleden ötürü vazgeçtim