2 li tarama testim yüksek riskli çıkmıştı fetal DNA yaptırdım sonuçlarım iyi çıkmıştı neyse perinatoloji bölümüne gittim detaylı ultrason için kalpte parlaklık gördü sadece ve 19+6 günlük hamileyim detaylı için erken olduğunu söyledi ve 2 hafta sonraya tekrardan detaylı için çağırdı başına gelen varmı