momycakici su an zaten normal olabiliyor benm ılk gebelıkte senn haftanla aynı sıralarda banada doktor yok dedı o zaman acıke gtmıstk alttan muayene dedı bnde ben kabul etmıhrm dedım büyük ultrasona gönderin o zmn dıye kızmıştı hatta bende gderm dedım sonra orda bakıldı bende bakan hocaya kalp atışı vsr mı dedım evet pozitif dedı bende ordan çıkıp dhaa diğer doktorun yanına uğramadan eve gttm 9. Haftaya kadr bekleniyor dıye biliyorum kalp atsııs ıcın