Kızlar benim reglim 2 aydır gecikiyor dün hastaneye gittim doktor ultrasonla baktı gebelik yok dedi yumurta tembelliğin var dedi ama benim kasıklarımda çok fazla ağır var dün akşam leke geldi adet oldum sandım pet kulandım ama sabah uyandığımda hiçbir şey yoktu sizce bu leke nedir??