Miracle_1 canım ben de ovülasyon testi kullanırken ilk zamanlar bu testle denedim net göstermiyor silik çıkıyor anlaşılmıyor yani ama hamile olduğum kesinleşince beklenen adet tarihinin haftasında yapmıştım 4.5. Günü o zaman çok koyu çıkmış tı eğer imkanın varsa gebelik testi yap