NilVibe Bugün 75 mg şeker yükleme testi yaptırdım. Glukoz açlık….82 60. dk…………195 120. dk……….165 Netteki yorumlara göre gizli şeker çıktı, chat gpt yi hiç söylemeyeyim bile, bu çok büyük bir sorun mu. Bebeği çok etkiler mi?
serapbttl NilVibe merhabalar canım, evet şekerin var ama oo durum çok kötü denilmez diyetle yürüyüşle düşer ve bu şekilde normal düzeyde tutarsan sorun olmaz etkilenmez bebeğin ama ölçüm yapmalısın her gün her öğün aç ve tok
dgngr NilVibe 60. Dakika yüksek sadece. Ama yine de diyet yapman lazım. Diyet dediğim şey, sadece organik şeylerden ye iç. Miktarını çok kısma.
_Umayinannesi NilVibe benim sadece glükoz açlık sonucum görünüyor diğer iki sonuc görünmüyor. Benım 100 çıkmıştı. olması gereken 95 ve altı. benımki sınırda
_Umayinannesi NilVibe ben 27. haftadayım. şeker yüklemesi yaptırdım doktorum sınırda olduğu için endokrine yönlendirdi oda diyetisyene. bır haftalık evde şeker ölçümü yapıp göstereceğim. birde takibi yapan ebeye gösterdim o diyete kızdı çünkü 2 günde 1 kg vermiştim. sadece yememem gerekenleri söyledi ve bol yürüyüş dedi. ölçümleri yarın bakacak doktor bakalım ne diyecek
NilVibe _Umayinannesi her yemek sonrası yürüyüş önermişler nette hep. İnşallah kolaylıkla üstesinden geliriz bu sürecin, bebeklerimize bir şey olmadan sağsağlim kavuşuruz. Çok geçmiş olsun size de ❤️