duygu0666 Kızlar bugün detaylı usg vardı girdim dr direk suyu alt sınırda bebek hareket etmiyor muane edemem 3 gun boyunca günde 3 litre şu iç pazartesi tekrar gel dedi böyle başına gelen oldumu moralim çok bozuldu
Alone duygu0666 bol bol su için ve her gün 1 bardak havuç suyu için. Düzelir inş 🤲🏻 su sınırda olunca bebek net görünmüyor ve ölçüm yapamıyorlar
azra0707ant duygu0666 bende 15 haftalık gittim suyu az dedi hemen yatış yaptılar alttan muayene yapmadılar mı? Sıvı sızntı fakan var mı diye bana yaptılar sızıntı varmış yatış antibiyotik verdiler
hilal0100 duygu0666 benimde oyke canini skma bol bol su ic duzelir insallah ic camasirina su geliyormu amniyon sivisi
tubikmusti Sizin haftanız erkenmiş benimde su azlığı var dendi ama 35 haftalğm serumla takviye almştım
azra0707ant hilal0100 pozitif çıkınca hemen antibiyotik başlıyorlar beni hemen yatırdılar 1 hafta sızıntı yerinden enfeksiyon kapabilirmişim yattım sıvı kendini topladı ama tekrar sızıntı olurmu risk var o yüzden sık kontrol verdiler
azra0707ant hilal0100 benden bir kez geldi 15. Haftada su seviyem 2,5 cm di bebek zor hareket ediyordu