Mnreyaren Düşündüğüm tek isim Eymen di. Ama 50 gün önce babami kaybettim😥 bu yüzden Mustafa Eymen koyacağız insallah💞
Ufkumm Asliyildirim ya bnde o tarz düşünmüştüm umut istemiştim eşim ufuk ben merve oğlumuzda umut olsun uyumlu olsun diye eşim istemedi eşim alp agah ya da mustafa kemal diyor ama çok kararsızım
Kuzeynermin Ufkumm Allah nasip ederse kuzey koyacağız💙 Eren ismi de güzel kuzeyden önce eren düşünüyorduk