haticemom1
Ben 2 kere yaşadım 12 haftalık ve 10 haftalık. Trombofili, afas, ana, lupus, karyotip,hsg hepsine baktırdık. Bir Trombofili de mthfr 677 heterozigot ve pai 4g5g gelmişti bazı doktorlar bu sebep değil dediler bazısı sebep pai 4g5g diyor. Şimdi tekrar hamileyim 6+6 hap ve iğne kullanıyorum. Hapa hamile kalmadan başladım.
Sizin kaçıncı haftalarda oldu