Gebe olduğunuzu nasıl anladınız ve öğrendiniz ?
-Bence insan gebe olduğunu anlamıyor ya. Benim reglim düzensizdi buna rağmen her ay test yapıp belirtileri hamilelik belirtisi sanmıştım. Bebeğimi öğrendiğim ay hiç belirtim yoktu sadece reglim gecikmişti. Ben test yapmak istememiştim. O kadar emindim ki hamile olmadığımdan. Eşimin eczaneden alacakları vardı onları alırken testte almış. Beni o kadar zor İkna etti ki test yapmaya. Ve sonuç bebeğimizi öğrendik 🤭