Superisibeyza Hiçte zor değil ben ikinci sezaryenimi olacağım ne korkum var ne tedirginliğim ilkini de zaten tamamen kendi isteğimle keyfi oldum abartılan bir doğum türü değil vajinal doğum yapıpta günlerce kendine gelemeyen o kadar tanıdığım var ki ben 1 haftada ayaklanıp kendi başıma işlerimi yapıyordum ilk doğumum olmasına rağmen, malesef bizim toplumumuzda sezeryan çok zor ayıp doğum değil vsvs bir sürü saçma sapan laf var insanın kafasını karıştırıyor sadece, sezaryende sadece 3 gün zor geçiyor sonrasında ayağa kalktığın için hareket iyileşmeyi hızlandırıyor birde korse kullanırsan eğer 1 hafta içinde hiç bir şeyin kalmaz