Şu anda 30 + 3 hamileyim. İkinci gebeliğim ilkinde 39 + 1’de planlı sezaryen olmuştum. bunda doktorum 39’u beklemeden 38+1 de almak istediğini söyledi açıkçası bana erken gibi geldi ve ben ısrarla 39’da olmak istediğimi söyledim çünkü 38+2den sonrası bayrama denk geliyor acaba o yüzden mi ısrar ediyor anlamadım herhangi bir risk var mı bu konuda bilginiz varsa aydınlatır mısınız