kubraa_nur Merhaba iyi günler Yaklaşık üç gün önce idrar testimin pozitif çıktığını öğrendim bugün doktora gittim göremediğini söyledi keseyi bile çok zor görüyorum betahcg istiyorum diyerek çıktım. Bu durumu yaşayan var mıdır normal mi
sarilale123 kubraa_nur geç döllenme olabilir. Ben kanda öğrendiğimde 500 küsürlüydü değeri bir hafta sonra doktorum gel keseyi görürüz demişti. karından yine göremedik vajinal ultrasonla gördük.ondan 15 gün sonra da kalp atışı ile bebeği gördük.
waterproof Çok yeni olduğu için görünmemiştir gecikmeden 14 gün sonra net olarak görülüyor genelde. Ama siz yine de kan verin sonra iki gün sonra tekrar verin artışı takip etmek gerekiyor