Eessrraamm Belden sezeryan istıyorum 1. Genel di ama bunun sonrasında nasıl olur herkes çok bel agrısı ve karın agrısı karışıyor çok canın acır çok çekersın diyorlar 2.de ole olan varsa tecrubenızı soler misiniz 1ay kaldı net karar veremıyorum herkes farklı bsey soluyor
sonsuzmasalim Eessrraamm ben spinalb anestezi oldum 26 ocakta ve iki gün bel agrisi cektim sadece😊 bebegimin ilk bagirisini duymak her seye bedeldir😍
Alyamerve Eessrraamm spinal olanların dedğine gore bol kahve ıcıldıgınde ne bel agrısı ne baş agırısı olmuyormuş
Ozge1008 Eessrraamm belim de başım da ağrımadı hiç. Bol bol su ve kahve tüketmeye çalışın ameliyattan sonra. Ben bu sayede ağrım olmadığını düşünüyorum
RabiaGlck Eessrraamm 1 ay önce spinal sezeryan oldum doktor parolun en etkili ağrı kesicisini veriyor ve bol kahve içince bir şey olmuyor tavsiye ederim 👍🏼
Elifsph Ben daha doğum yapmadım ama kuzenim yaptı o çok bel ağrısı oldu diyor yani kişiden kişiye değilşyor olabilir ama bel ağrısı yaptığını söylemişti
Ayseleraslan Bende 13 gün oldu spinal sezeryan olalı sırt ağrısı var hala ama uykusuzluktan emzirmekten de olabilir diye düşünüyorum bakalım geçecekmi