dilek190 suyum geldi önce .duşa girdim çıktım 1 saat sonra hastaneye gittim .dr açılma 2 cm dedi sancım az az min vardı.suyun sana yeter 24 saat dedi .Ben epdural aldım 10 cm olana kadar 0 sancı.2 defa aldım bu süreçte.10 cm olunca ameliyathaneye alınırken 1 defa daha aldım ama acı eşiğim aşırı düşüktü sancım çoktu o yüzden fayda etmedi.ebe de ilk doğuma girişiymiş kafasını göremedim diyerek 45 dk eliyle karıştırdı ben bayılacak seviyeye geldim.dr gece geldiği için evinden 45 dk bekledim dr beni gördüğünde ebeye çok kızdı bu kadını bu hale nasıl getirdin epidural almasına rağmen dedi.doğum esnasında 3 defa bayıldım .ebeler karnıma bastırdıda bebek çıktı.tek sıkıntım ebe oldu.epidural çok iyi ama özelde yapacaksan şiddetle tavsiye ederim