ysanhs benimki de büyüktü. 12 mm idi. Şuan 4 mm miş. Bana doktorum ameliyat önermişti. Bende açık ameliyat oldum 3 sene önce. Sonrasında bana da bazı doktorlar ne gerek vardı ameliyat olmana dedikler. Baya takmıştım kafaya. Niye hemen oldum araştırmadım diye. Fakat şimdi gebeliğimi takip eden 3 doktor var. 3 farklı doktora gittim. 3 ü de iyi ki olmuşsun yoksa çok zorlanırdın, kanaman çok olurdu. Rahimin güzel toparlamış dediler. Size ameliyat olun olmayın diyemem ama iyi bi doktora gidin mutlaka bu konu için.