Gecikmenin 1. Günü beta <0.0 ken gecikmenin 4. Günü 0.2 her türlü negatif yani anlamlı bir değişiklik yok biliyorum. Son 9 aydır ilk kez bu kadar gecikmem oldu. Doktor rahimde yumurtalıkta vs sıkıntı görünmüyor dedi. Şiddetli bel ağrısı ve kasık ağrısı var her an olacak gibi hissediyorum ama gelmiyor. Her ihtimale karşı biraz daha beklemeli miyim yoksa söktürmek için ilaç vs kullanmalı mıyım artık. Buradan sonra pozitif olma ihtimali var mıdır?