Noname anlattıklarınıza bakılırsa doğum sancısına benziyor.İlla çok şiddetli bir sancınız olacak diye bir şey yok tamamen ağrı eşiğinizle ilgili.Benim de doğum sancım başlayıp hastaneye gittiğimde açıklığım 8 cm olmuştu bile ama öyle şiddetli aman aman bir sancı çekmedim.