jalepone Bebeğim çok hareketliydi gündüzleri zaten çok hareket etmiyor akşamları biraz daha fazla hareket ediyor yaşayan var mı ?
ftmnr05 jalepone bende 37+3 aynı şekildeyiz ve bi gün çok oynuyorsa diğer gün daha durağan oluyor 🤷🏻♀️
jalepone ftmnr05 evet ya korkuyorum böyle olunca da artık sonlara yaklaşıyoruz bir şey mi var acaba diyor insan . Benim gündüzleri bazen nededeyse hiç hareket yok
ftmnr05 jalepone evet bende korkuyorum ama doktorum her hareketini hissedemezsin zaten demişti ve uyuyorlarmış da belki ondandır diye düşünmek istiyorum
jalepone ftmnr05 ben de öyle düşünpuroum yani gündüz çok tedirginim ama akşam olunca hareket ediyor o beni rahatlatıyor yoksa hastahaneden çıkamam