lili14 1 ay rahim dinlendirecegım demişti.2. Adette baslamıstı iğneye ilaçlara.Ama rahim kalınlığı istenen düzeyde olmazsa ya da progesteron takviyesi alınmasına rağmen progesteron düşük cıkarsa ertelenıyormus.(tutunmayı engelleyecegı için)
Bir de Hersey hazır olsa da dıyelım ki embriyolar çözüldüğünde ölürse ertelenıyormus.
Yani inşallah cevap verebılmısımdır.Umarım soruyu yanlış anlaamısımdır