niloki23 Selam kızlar, Bugün 7+2 kalp atışını duymak için gittik, Çok şükür duyduk ama doktor 6+3 dedi.crl : 6.44 çıktı ne diyorsunuz?sanırım geç döllenme 🥹 Kalp atışı güzel dedi ama emin olamıyorum 3 tane kimyasalım var haftaya tekrar gel dedi
buketdeniz19 niloki23 korkma canım öyle ufak tefek farklılıklar çıkıyor bendede 2,3 gün oynuyordu büyüdükçe tam haftasıyla uyumlu oluyor şuan benim tam haftasıyla uyumlu