Merhaba arkadaşlar 4.5 cm açıklığım var ama hiç sancım yok suyum da gelmedi. Doktor 39+6 da yani yarın suni sancı vererek doğumu başlatmak gerektiğini söyledi enfeksiyon riski oluşturduğu için. Bu şekilde bir şey yaşayan oldu mu? Ben kendi kendine başlayan bir doğum olmasını çok istemiştim ama beklemek de riskli geldi. Suni sancıdan korkuyorum :(