Bende aynı olmuştum her iki doğumda kuzum. 40. Gün gelmedi 41. Gün geldi 3-4 gün sürdü ilk adet olarak geçiyor. Aslında iyi oluyor bir yandan çünkü bazı anneler adet olmayınca süt koruyor sanıyor ve ansızın bir süprizle karşılaşıyorlar. Biz adetnokumca o şüphe kalkıyor çünkü kendi korumamız dışında korunma olmadığını anlıyoruz