Çeyrek ekmeğe tost yaptım üstüne de kayınvalidemlerin köyden getirdiği tereyağını sürdüm. Az bir miktar sürdüm çok değildi ve tost makinesinde erittim. Tam tostun yarısını yemişken aklıma tereyağının pastörize olmadığı geldi. Haliyle çok endişeliyim şu an. Pastörize olmayan ürün tüketen var mı