nisa2004 ikizleriyle 37 haftayı gören ve geçiren var mı 35 haftalık olduk ama o kadar ağırlaştım ve ağrılarım o kadar arttı ki imkansız gibi geliyor
nisa2004 cadii benimde bugün kontrolüm vardı hocam beni kurtarın nolur dedim ama 37yi görmemiz lazım dedi ikiz hamileliğin ne kadar zor olduğunu yaşamayan bilemez ya