24+4 teyiz ikiz gebelik. 2 gündür 2 kez sağdaki bebek toplandı o kısım hafif yükseldi ve karnım setleşti. Zaten bu olduğunda uzanıyordum. Sırt üstü döndüm biraz bebeğe dokundum vs geçti. Toplam 2 kez oldu bu normal bir durum mu yaşayan var mı? Serviks uzunluğum geçen hafta ölçüldü normaldi. Onun dışında artık gün içinde ayaktayken bebeklerin olduğu kısım hep sert zaten