Elemon bende 40+ 3 üm şuan kendi sancılarımı bekliyorum dün doktora gittim 2 sancı çıktı ama bundan iki hafta önce de çıkmıştı ve 2 cm açılma vardı. Eğer Pazartesiye kadar kendisi dopmazsa yatış yapılıp sancı verilecek. Plesentada yaşlanma varmış bide daha fazla bekleyemeyiz dedi 🙈🙏🏻 Hakkımızda hayırlısı olur inşallahh