Kızlar merhaba ben çatlatma iğnesi ile hamile kaldım iğneden 15 gün sonra yani 2 gün önce test verdim 33 çıktı kimyasal olmasından çok korkuyorum ama belirtilerim var yani çok nadir de olsa mide bulantısı göğüs acisi var mesela değişiyor ama mesela akşam olmuyor sabah bi kalkıyorum açıyor sonra geçiyor kısa sürede tekrar geri geliyor bugün yine kan vercem ama korkuyorum sizce kimyasal olsa belirtiler git gide azalmaz mı ? Sürekli cise çıkıyorum bide ..