Kızlar hamileliğimin başında 5 gün geç yerleşme vardı. Ama doktor adet tarihimi değiştirmeden aynen devam etti bebekte 24. Haftadan sonra haftasını yakaladı. şimdi son adet tarihime göre 38+2 oldum. Doktor sezaryen tarihi verecekti bu sefer benim eski kayıtlarıma baktı adet tarihi ile başlardaki uyumsuzluğu söyledi bende geç yerleşme var demiştiniz dedim. Tarihimi 37+4 e çekti bu sefer ama bebek 40 haftalık görünüyor ultrasonda. Geç döllenme yaşayan hamileler böyle bir durum yaşadınız mı? Adet tarihimi en başta düzenlemesi gerekmiyor muydu. Ben tarih verecek diye gidiyorum o benim tarihimi geri çekiyor