Zendiceksin bende reyapta mehmet aliciğe gidiyorum 34+3 üm.. sakin hatta senide sakinleştiren bir doktor.. ne sorsan cevap veriyor açıklamalı olarak.. hatta ben whatsaaptan yazıyorum müsait olunca o da whatsaaptan cevabını veriyor. Bende arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim ve gayet memnunum canım..