Sukrano Kızlar merhaba bir şey sormak istiyorum sağlık ocağında gebelik için kan sadece sabah saatlerinde mi alınıyor yani öğleden sonra alınmaz mı hiç bilgim yok bu konuda bizim burda özel hastane de yok
aysegulk07 Sukrano ya sağlık ocağının laboratuvarı varsa orada çalışır ama genelde kanlar merkeze labaratuvara gidiyor ve sabahtan alınıyor diye biliyorum canım gene de bi sor
EceBayram Sukrano sabah erkenden git canım çünkü öğlenden sonraya kalınca bizim buradaki sağlık ocağı almıyor
nur_cill Sukrano Sağlık ocağında laboratuvar olmadığında sabah alınıyor 10dan önce Bizim burda da öyle 10dan önce kan veriyorum ertesi gün öğleden sonra gel diyo doktor Tabi sabırsız ben hemen ertesi günün sabahına sonuca bakıyorum anca o saatlerde düşüyor E-nabıza
rumeyyurmom Sukrano genelde laboratuvar olmadığı için bizim sabah 10 dan sonra kan alınmıyor bir dakika geçse bile almıyorlar
saadet2308 Küçük yerse sabah saatlerinde alınıyor canım belli bir süre içinde kanları merkeze götürüyorlar