Elisa0110 Ya bazen istisnalar olur imtihan dünyası ama herşey birazda anne babada bitiyor.Evlattan beklentileri çok sen artık onu evlendirmişsin düş yakasından.Örnek vereyim benim komşum var gelininin aldığına,gittiği yere,giydiğine karışıyor birde yavrum evladım gibi güzel bir üslupla da söylemiyor.İğneleyici ve küçümseyici olarak söylüyor aslında gelini çok iyi kişilj olarak o kız ona anası gibi bakar ama böyle olrsa bakar mı yada evladın senin yanında durur mu.Ne kızın durur yanında ne oğlun biraz anne babalarda çocukları evlendirip barklandırınca ağzını kapatmayı bilcek yoksa evlatlar ana babasını sever sayar erkek yada kız farketmez