esrafi5 ilk gebeliğimde 35. Haftada hastanede 14/9 çıktı direkt yatış verip 2 gün gözetim altında tuttular. 36 da tekrar yatırdılar 24 saatlik idrar aldilar. 37+2 de tekrar yatış verecekti kabul etmedim evde yükselirse gelirim dedim. Ama doktor 37 den sonraya bırakmıyoruz dedi. İki gün sonra suyum ve nişanim aynı anda geldi. Hastaneye yatisim yapıldı ama açılma olmayınca fitil ile başlatıldı doğumum. Yani 37+5 de normal doğum yaptım. Çok zor bir süreçti. Çok dikkat etmek lazım