Açlığınız da yüksek. 3. Gebeliğimde insülin kullandım. Sanırım bunda da önümüzde ki ay başlatır doktorum. Açlığı diyetle düşürmeniz biraz zor. Çok yüksek değil değerler ama doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim. Birde dahiliye yerine endokrinolojiye gidin onlar daha detaylı inceliyorlar