cylnboran04 39+4 haftalık olduk Hıc bır belırtım yok üçüncü gebelıgım üçüncü gebelıgım olupta kacıncı haftada doğum yaptınız
1_2_3_4 cylnboran04 normal ise bekleyin bebeğin keyfini kardeşim üçüncü yü 40 hafta ya yakın doğum yaptı 😃 benim sezeryan olacağım için pek bir bekleme sürem yok
ebobel cylnboran04 bende bekleyeyim burda benimde 3. Gebeliğim 35 haftalık olacağım umarım hepsi vaktinde sağlıklı şekilde doğar
cylnboran04 sarilale123 ilk oğlum su gelişi ile Gıttım ikincide muane olmaya Gıttım 4 cm açıklıkla yatısımı yaptılar bu bebişte gelmek istemıyor
gkc990_ @cylnboran04 benimde 3 gebelik normal doğum beklıyoruz büyük kızım 39+3 de doğdu ikinci 40+1 de 37+6 haftalık oldum yalancı sancılar kasılmalar başladı diğer iki gebelikde yalancı sancılar yoktu bu gebelik çok çok farklı beni de ister istemez korkutuyor
sissis cylnboran04 merhaba benimde 3. Gebeliğim. İlki 39+3 ikinci 40+2 de doğdu. Şuan 38+3 olduk nst de hafif kasılmalarım çıktı 1 haftdıe akıntılarkm da başladı ama açıklığım 1 cm imiş henüz doktor bu hafta gelmez dedi ayın 9 unda çağırdı
cylnboran04 sissis benimkiler ıkısıde 39+0 doğdu suan bu bebişte gelmek ıstemıyor doktorum 10 nisana gün verdı suniyle baslatıcaz dedi