Kızlar 17+2deyim. Doğum 7 eylül civarı. Henüz hiçbir şey almadım bebek için :) evimizde kocaman boş bir odası var yavrumuzun. Haziranda bebek odasını almayı düşünüyorum, fakat diğer eşyalar için ne zmn alışverişe başlanmalı? Bebek arabası, puset, kıyafetler, emzik biberon vb şeyler için de acele etmiyorum ben pek ama ağırdan mı alıyorum acaba. Sizin başlayıp şunları aldım yavaştan bunları alacağım dediginiz neler var öncelikli? Bana paylaşırmısınıız ilk bebeğim çok heyecanlıyım hazır bu aralar enerjim yerine gelmişken bebiş alışverişine başlamalımıyım sizce de