yesildenizz6 Ay kızlar ben eğilemiyorum bile artık 😂 iş yapmak zor geliyor yürürken bile yavaşım azıcık zorlasam sanki bebek aşağı iniyor gibi bir his birde gece tuvalete kalkarken sanki hafif de olsa sancı çekiyor gibiyim sizde durumlar nasıl 🌸🤰
busrasya2334 yesildenizz6 32. Haftadayım bunlara ek olarak geceleri çığlıkla uyandıracak şekilde bacağıma kramplar giriyor çok ağır bir grip geçiriyorum 10 gündür ve aşırııııı halsizlik başladı birkaç gün önce hastane çantamı hazırladım kontolüm 33. Haftada yani bir hafta sonra umarım herşey yolundadır
mavipinokyo81 yesildenizz6 ben de 33 haftalığım kasılmalarım gece daha çok oluyor çok rahat uyuyamıyorum
saturn0908 busrasya2334 magnezyum kullanıyormusunuz bende 32 haftalığım kramp çok giriyordu magnezyum başladım doktor yazdı 1 haftadır hiç kramp falan olmadı
busrasya2334 saturn0908 ben 20. Haftalardan beridir kullanıyorum canım sanırım dozunu artırmayı önerecek doktorum