elifcinarr doğum sabahı sancılarım hafif hafif vardı ve zaten doktorum sancıların sıklaşirsa ve uzun sürerse sabahında hastaneye gel dedi. Bende tüm gece uyuyamamistim. Çünkü hissettim bu normal sancılarım değildi. Daha sık ve uzun sürüyordu. Beni uyutmaadi. Sabahin erken saatinde yola çıktık hastane cantamida yanımızda götürdük. Çünkü doğum olacağını hissettim herhalde. Hastaneye gittiğimde doktorum alttan muayene ederken 2 santim acilmam olduğunu ve nst te sancilarim sık olduğu için bırakmadı beni. asistan odama kadar götürdü sonrasında serum takıldı verdikleri önlük ve terlikleri giydim. Hicbirsey yemedim. Ve vermediler de. Sezaryana alınır belki diye. Hastanede 11 gibi sancılarım sıklaştı. Egzersiz yaptırdılar sürekli ve tabikide güzel moral veriyorlardi. Saat 3 e kadar sanci geçip durdum. Ama sonrasında sancılar artınca acilmam da olmuştu 8 santim kadar. 1 yada 2 saatte bir 15 dakikalık nstye bağlıyorlardi. Tüm sancilari odamda ve koridorda gezerek çektim ama Arada dogumhaneye gidiyordum muayene edilip birakiyorlardi. Odamla doğumhame yanyanaydi. Acilmam olunca ve gucumde kalmamisti bu sefer dogumhanede uzun kaldık. Artık bebek kanalda. İkinmalari başlattılar. Sanki büyük tuvaletini yapıyor gibi ıkın dediler. 1 saat içinde bebek doğdu. Yorucu ama o anlar unutulmaz ve çok özeldi. Bebeğin sesini duyunca ağlamaya başlamıştım. Çünkü doğmuştu. Sevinçten herhalde ağladım. Sonra ten temasi yapıldı üstü giydirildi ve bne hepsini görüyordum. Benide giydirdiktem sonra dogumhaneden beebaer çıkıp odamıza gittik. Elhamdülillah