yarenim2 Uygulamada 5+3 olduğum gözüküyor fakat bugün doktora gittiğimde 4+3 olduğunu söyledi sizce neden
nur_cill yarenim2 Geç döllenme olmuştur Benimde 6 haftalık son adetime göre ama beta ve döllenmeye göre 4+5 haftalık
Gokturkmom_ yarenim2 2 haftaya kadar önde ya da geride olması normal sonradan bebek haftasını yakalıyor.☺️
yarenim2 Gokturkmom_ teşekkür ederim çok erken öğrendim sanırım ben 5 haftalık sanıyorum 4 haftalıkmış meğer şimdi de vakit geçmiyor ☺️