Ben başlıyorum
1.beta değerin ikizlikle hiçbir alakası olmaması ama nedense böyle bir söylenti çıkmış
2.aşermeye göre cinsiyet tamamen insanın beslenme şekline bağlı bence ben hıc tuzlu ve ekşi sevmem hiç aşermedim hatta eşim erik bulup getirmişti zorla yemiştim biraz alınmıştı herkes isteyince nerelerden buldum aldım diye
3.anneler hisseder evet ama bazılarını görüyorum Dr kız demiş erkek hissediyorum diyor ya da tam tersi ,bizde yanılabiliyoruz malesef
Sizde bildiklerinizi söyleyin de yararlanalım