Aysnrplt ben de sabah yedim bi kaç gündür böyle hissedebiliyorum.daha erken ama dün sanki bacağı mı bilmiyorum karnımı ellediğimde bi baktım ki çıkıntı gibi bişey vardı belki de ben öyle hissetmek istediğim içindir ama bu his çok güzel 😁😀 bu arada 19+2 haftalığız.Rabbim yavrularımızı sağ salim kucağımıza alabilmeyi nasip eylesin 😊🤗