Pellini arkadaşlar oğlumuz olucak çok şükür ama eşimle isim konusunda anlaşamıyoruz . o alparslan koymak istiyor bnde ayaz koymak istiyorum. ikimizide birbirimizin ismini beğenmiyoruz . sizce hangisi güzel
Melike35 Pellini eşinin fikri güzel geldi kusura bakma sakın arkadaşım ama ayaz adı üstünde soğuk demek çocuklar isimleri ile yaşar ben 2 çocuk annesiyim ve bunu test ettim yani
Yusra17 Pellini 😂😂 benim eşimde alpaslan koymak istiyor kabul ettim alıştım bende değştirmek istemiyorum
Ersozburcin Pellini bende ayaz koyucam peki şey deneseniz ikinizinde onaylayacağı üçüncü bir isim orta nokta olmaz mı?