1 oğlum var hamileliğim tamamen onunkinden farklı geçiyor, Çin takvimi kız dedi, kese yorumcuları kız dedi, çevremdeki herkes kız hissetti ben de dahil. Ama bebişim erkekmiş😅 16.haftadayım yeni öğrendim. Erkek olup değişen oldu mu sonradan ya çükü de gösterdi baya aslında😅