Meral_63 Akıntı , baş dönmesi, hafif bulantı,uyuma isteği, halsizlik,kasik batması saniyelik,bel ağrısı üşüme, sıcak basması sizde olanlar belirtiler neler bunlar hamileik belirtisi mi
cyj Meral_63 normalde evet ama bunlar ilerleyen haftalarda ortaya çıkıyor daha çok en azından bende öyle oldu. Hamilelik belirtisi hiç yaşamadım aksine regl belirtilerinin birebir aynılarını yaşadım. Kasık ağrısı bel ağrısı yüzde sivilce çikolata krizi. Kesin regl oluyorum dedim ama hamileymişim
babyou Meral_63 bi arkadaşım vardı yürüyüşe bile topukluyla gelebilecek kadar çok giyerdi severdi bir gün eğlenmeye gitmiştik ertesi gün ayaklarının üstüne basamıyordu ağrıdan ve 2 gün sonra hamile olduğunu öğrenmişti ilk gebeliğimde çalışıyordum bütün kış aynı botları giymiştim nerdeyse çok rahattı ama bikaç gündür acıtıyordu çok sevdiğim benzin kokusu midemi bulandırıyordu şüphelenip test yapmıştım ve pozitif çıkmıştı ☺️ İkinci gebeliğimde de aşırı kasık ağrım vardı sezaryen dikişlerimde bi sorun olduğunu düşünüp gitmiştim öyle öğrendim 🌸
Sarpatesinannesi Meral_63 ben planlama ile gebelik oluşturmaya çalışmıştım planlamanın son ayında çok merak ediyordum hamilemiyim degilmiyim diye ona göre devam edecek ya da etmeyecektim farklı bir yöntem önermişti chat bende denedim yapmak istemeyebilirsiniz ama kısaca anlatayım parmağınızı vajinaya yerlestiriyorsunuz hijyen kurallarına dikkat edin tabiki parmağınızın ucuna nohut tanesi gibi bir yapı degiyorsa ve ortasındaki açıklığı hissediyorsanız yumuşama varsa ilave olarakta parmağınıza krem gibi bembeyaz yoğun akıntı bulasiyorsa gebelik olusmuş demek oluyordu ben denedim bir de benim sağ gogusumden 1 damla süt sizmisti bunlarla birlikte reglime daha 8 gün varken beta 2 ile öğrenmiştim bu gebeliğimi
Meral_63 babyou bende eşim o gün yeni parfüm sıkmışti kendine kokudan ölecektim yoksa parfüm hastası biriyim ben
Meral_63 QueenBahar_ bacım acile gidecem bugün hava Urfa da aşırı yağışlı sel su baskını uyarısı geliyor çıkamıyorum ki
Hatice_ferit Meral_63 ayy bende öyleyim parfüm kokusundan tiksindim bazı gebeler hep derdi erkek kokusu alıyordum falan şimdi anladım onun ne demek olduğunu 🤮😂
f_32 Meral_63 aman dikkat edin bu havada çıkmayın ben geçen haftaki yağmurda acile gidip kan verdim sonrasında işe adım attığım an ayağım kaydı merdivenden düştüm ıslaktan dolayı daha yeni geçti ağrılarım. Bebeğin korkusu da cabası mecburiyetiniz yoksa bekleyin lütfen🙏🏻
elifgck Meral_63 kuzu bende de aşırı bel ağrısı var ama ilk gebeliğimde hiç olmamıştı normalde regl olacağım zamanda belim ağrımaz, yoğun akıntı, ara sıra giren Kasık ağrısı ve üşüme hissi oluyor. Özellikle bugğn sabah uyandığımda kasık ağrısı iyice artmıştı kesin regl olcam bugün diye düşündüm. Testler var gibi de yok gibi de kesin var diyemiyorum. Bi saat sonra kadın doğum kontrolüm var gecikme 4. Gün bugün bakalım ne olacak
elifgck Meral_63 gittim ultrasonda bir Şey yok tabii rahimde enfeksiyon vardı bende o mu tekrarladı acaba dedim ama temizmiş kan istedi betaya bakalım bi dedi bekliyorum sonuçları bakalım inşallah vardır da diyemiyorum yoktur da diyemiyorum hayırlısı artık🫣 sen yarın mı vereceksin kan
emin1333 Meral_63 benimde ilk günlerde çok amintim vardi simdi yok fazla yerleşme olabilir sizinle aynı belirtiler yaşamışım
tugbaegehan Meral_63 ilk çocuğumda şiddetli regl sancısına benzer karın ağrısı ve aşırı uyku ikinci çocuğumda daha reglim gecikmeden aşırı derece de mide bulantısı ve göğüs hassasiyeti
Meral_63 tugbaegehan bende öyle oluyor adet OLACAM resmen gibi akıntı geliyor bende adet oluyorum sandım sadece su gibi akıntı
ikraylin34 Ben bu şekilde öğrendim iki gün önce 33 çıktı değerim regl günüm du olmadım ve kan verdim 33 çıktı bugün akşam Bidaha vereceğim artışa bakmak için
Meral_63 f_32 ZATEN bekliyecem vala hava yağmurlu olunca tedirgin oluyorum bide 3 aylık kızım var olamaz hava yağmurlu olunca