dfb bence mantıklı içinde 10 muayene 10 kontrol oluyor,doğum dahil ,kapı süslemesi, fotoğraf çekimi,nstler,lohusa şerbeti,anne babaya yemek,kan testleri vs vs.doktorun cep telefonu numarasını alıp mesaj da atabiliyorsun ihtiyacın olunca en sevdiğim özelliği bu oldu.benim doktorumun bir muayenesi 6 bin küsür zaten sadece muayeneler 70 bini geçerdi biz her şeye 120 bin ödedik çok mantıklı oldu bence